Autor |
Wiadomość |
krzysiek91
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
|
Heroes of might and Magic 3 |
|
Dział dotyczący strategii turowych nie może istnieć bez serii Heroes - jednych z niewielu przedstawicieli gatunku. W tym temacie możecie opisywać swoje wrażenia z gry, poszczególne taktyczne zagrania dla różnych miast, ulubione umiejętności itp. Wypadałoby zacząć od siebie, skoro otwieram nowy temat, więc po kolei. Moim ulubionym zamkiem jest chyba loch, bardzo ładnie wygląda wewnątrz, jednostki są silne (luba nawet bardzo silne - ich mała ilość nie przeszkadza do prowadzenia walki), muzyka w zamku jest dość klimatyczna... Wszystko co lubię najbardziej w jednym miejscu! Najprzyjemniej prowadzi mi się bohaterów magicznych - klątwy i błogosławieństwa na mistrzowskich poziomach umiejętności typu "magia *żywioł*" dają oddziałom takiego kopa, że ciężko ich nie lubić
Jeżeli mam się bardziej ogólnie wypowiedzieć o grze, wypada scharakteryzować grafikę, muzykę i grywalność. Grafika trochę się postarzała, ale prezentuje się świetnie, muzyka DO-SKO-NA-LE podkreśla równie DO-SKO-NA-LE wytworzony klimat. Po prostu znikasz sprzed monitora i jesteś w Erathii... Grywalność jest bardzo wysoka, chcesz grać i grać, jak masz kończyć to mówisz sobie "jeszcze tylko jedna tura" i z jednej tury robi się 12. Krótko mówiąc - nie znasz? Kup! Nie grałeś? Zagraj! Tylko później cię od monitora nie odciągną...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 18:22, 19 Lis 2007 |
|
|
|
|
Trollciu
Administrator
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
|
|
|
Kilka Screenów:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:24, 19 Lis 2007 |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|